ایده پشتیبانی فنی نشانه دیگری از تعهد ما برای ارزش نهادن به مشتریان مان در راستای فکرها و ایده های مبتکرانه است.

پشتیبانی فنی فواید متعددی را برای متخصصین به همراه دارد و به طور خلاصه، این به این معناست که ما می توانیم به مشتریان مان در هر نقطه از جهان رسیدگی کنیم و به هر درخواست یا سوالی که داشته باشند پاسخ دهیم. نرم افزار Coda e-studio ،برنامه ای دارد که دارای یک لینک آنلاین با مشتریان برای تنظیم دقیق و شفاف می باشد.

بنابراین ما می توانیم اعتماد به نفس کشنوایی شناسان را افزایش داده و در نتیجه کیفیت خدمات خود را افزایش یافته و همیشه برای کمک و یا مقابله با هر گونه مشکل به وجود آمده به عنوان خدمات میکروسون آماده ارائه است.

عضویت در خبرنامه

جهت دریافت اخبار سمعک و اطلاعیه های ما ایمیل خود را ثبت کنید و عضو شوید.

دفتر مرکزی

address

میدان فاطمی، ابتدای خ جویبار، ک میرهادی شرقی، پ 23، واحد 4

tel

10-11 26 85 88 (9821+)

mail

mail

کلینیک

address

میدان فاطمی، ابتدای خ جویبار، ک میرهادی شرقی، پ 23، واحد 15

tel

49 360 860 (9821+)

mail

mail

Off Canvas Menu

سمعک- بهترین سمعک - سمعک هوشمند- سمعک ارزان-سمعک -میکروسون- میکروسون- سمعک خوب-سمعک سالمندان- سمعک مطمعن-سمعک های میکروسون-میکروسون و سمعک - سمعک برتر- سمعک دیجیتال- سمعک استارکی- سمعک زیمنس- سمعک آلمانی- سمعک امریکایی-سعک میکروسون-نماینده انحصاری شرکت میکروسون اسپانیا در ایران (microson)